Zákaznická podpora
Implementace
Licence
Zabezpečení
Nejčastější otázky a odpovědi

Jak nainstalovat webovou aplikaci ApuTime na smartphone

Android

  1. Přejděte do internetového prohlížeče svého smartphonu a přejděte na web https://www.aputime.cz
  2. Na našem webu klikněte na tři vodorovné pomlčky v levém horním rohu obrazovky (nabídka) a vyberte „Přihlásit se“
  3. Po přihlášení klikněte na tři tečky v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte možnost „Instalovat aplikaci“.
  4. Na ploše se vytvoří ikona APUtime.

iOs

  1. Přejděte do internetového prohlížeče svého smartphonu a přejděte na web https://www.aputime.cz/
  2. Na našem webu klikněte na tři vodorovné pomlčky v levém horním rohu obrazovky (nabídka) a vyberte „Přihlásit se“
  3. Po přihlášení klikněte na tlačítko sdílení (prostřední ikona ve spodní liště iOs) a vyberte možnost „Přidat na plochu“.
  4. Na ploše se vytvoří ikona APUtime.

Jak se dozvím stav rozpracovanosti projektu?

Přehled projektů obsahuje informaci o tom, z jaké části jsou jednotlivé projekty dokončeny. Po otevření projektu máte k dispozici úplný přehled stavu všech úkolů, včetně plánovaného termínu dokončení.

Co se stane, když zaměstnanec nesplní úkol v plánovaném čase?

Výstražná ikona začne ihned informovat projektového manažera o tom, že hrozí zpoždění projektu. V přehledu dílčích úkolů je úkol viditelně označen jako nesplněný. Jak bude manažer reagovat, je už na něm. Může řešitele například urgovat, předat práci někomu jinému, nebo termín dokončení odložit.

Mohu pracovat i na úkolech, které nejsou prioritní, ale mám je v harmonogramu práce?

Asistent navrhuje, ale neomezuje. Seznam úkolů, na kterých je třeba pracovat řadí na základě priorit pro celou firmu a přesně vám řekne, do kdy má být práce hotová. Pokud dodržíte termíny doručení, můžete jejich pořadí upravit. V takové situaci si nemusíte plně uvědomit možný dopad na ostatní projekty a můžete tak snadno způsobit zpoždění termínů ostatních projektů.

Na základě čeho asistent rozhoduje v případě projektů se stejnou prioritou?

Hlavní prioritou pro Virtuálního projektového asistenta je čas dokončení projektu. Danému projektu asistent rezervuje časové i lidské zdroje. V případě projektů jež se překrývají, např. z důvodu nedostatku zdrojů, vás asistent upozorní, že projekt nelze v daném termínu stihnout. Asistent vám umožní plán obejít, vždy ale o problému informuje. Rozhodnout, co má nejvyšší prioritu, už musí projektový manažer. Ten má možnost alokovat více zdrojů a urychlit tak práci nebo odložit termín dokončení.

Je možné ApuTime propojit/integrovat s jinými programy/nástroji?

Ano, integrace je možná se všemi systémy, které najdete na www.integromat.com. Než se do integrace pustíte, rozmyslete si, co přesně má být jejím výsledkem. Propojit dva systémy je snadné, chyby vznikají ve scénářích, které vás hned napoprvé nenapadnou (výjimky z nastaveného procesu, chyby ve vstupních datech atp). Většinou je lepší přenechat integraci profesionálům.

Co má na starosti umělá inteligence?

Umělá inteligence neustále optimalizuje harmonogram práce. Při akci ji můžete nejčastěji zahlédnout poté, když došlo k nějaké změně oproti původnímu plánu. Řešitele i manažera upozorní oranžovým nebo červeným varováním na úkoly u kterých hrozí nebo došlo ke zpoždění. Na vše důležité vás také upozorní notifikacemi a e-mailem.

Je ApuTime nutné instalovat?

ApuTime instalovat nemusíte. Plnohodnotně si vystačí s internetovým prohlížečem. V případě potřeby máte k dispozici aplikaci pro chytré telefony.

Potřebujeme pro práci s ApuTime nějaké školení?

Práce s ApuTime je velmi jednoduchá a intuitivní.

  • Pro základní zaškolení postačuje pětiminutové demo s interaktivním průvodcem dostupným ihned po registraci.
  • Můžete se zúčastnit bezplatného pravidelného hodinového dema, ve kterém odpovídáme na vaše dotazy, případně využít možnosti individuálního dema, ve kterém se budeme věnovat pouze vám.
  • Na webu i v aplikaci je připravena kompletní dokumentace.
  • Série „how to videí pomůže těm, kteří neradi čtou.
  • Pro větší týmy máme připravenou další úroveň asistence – zkušené procesní konzultanty, integrátory pro propojení dalších systémů a další specialisty. Pokud máte zájem, kontaktujte naši technickou podporu. Rádi vám vyjdeme vstříc.

Lze ApuTime použít jako CRM systém?

ApuTime není CRM systém. Jeho primárním účelem je autonomní, dynamické řízení procesů. Neobsahuje databáze kontaktů, historii komunikace, ani nástroje na budování obchodních vztahů. S CRM systémem jej ale můžete snadno propojit prostřednictvím Integromatu a díky tomu jednoduše řídit zpracování zakázek na úrovni jednotlivých zaměstnanců.

Jaký je rozdíl mezi pracovníkem a manažerem?

Rozdíl je na úrovni práv. Ta definují přístup konkrétního uživatele například k úkolům či souborům.
Práva se dělí na tyto skupiny:
Pracovník – Plní svůj seznam úkolů. Nemůže vytvářet projekty či upravovat jejich procesní mapy.
Manažer – Může vytvářet projekty a také spravovat projekty, ke kterým má přístup. Přístup k jednotlivým projektům je spravován samostatně.

Kolik ApuTime stojí?

Cena ApuTime se odvíjí od počtu pracovníků a manažerů. Podívejte se na naši jednoduchou kalkulačku, která spočítá nejen cenu, ale i průměrnou roční úsporu oproti běžným „nástěnkovým systémům.

Budu po skončení zkušební doby automaticky platit?

Platit můžete začít teprve ve chvíli, kdy budete chtít ApuTime naplno využívat. 
Po skončení zkušební licence přestane asistent autonomně plánovat a řízení projektů nechá na vás. Všechna vaše data ale zůstanou zachována a připravena na opětovnou aktivaci po úhradě licence. Pokud k úhradě nedojde po dobu 6 měsíců, připomeneme vám, že vaše data budou odstraněna, abyste si je mohli včas archivovat a po 7 měsících bez platné licence budou data automaticky odstraněna.

Jak funguje časově omezená „trial“ licence?

Trial (časově omezená) bezplatná licence se aktivuje ihned po registraci. Trvá dva týdny a slouží pro vyzkoušení plné verze ApuTime. Po vypršení trial licence budou funkce aplikace omezeny a kdykoliv je můžete obnovit nastavením předplatného.

Jak jsou data zabezpečená?

Celá datová infrastruktura je chráněna pomocí Amazon Web Services. Využívá nejvyšší možné úrovně zabezpečení dat v cloudovém prostředí. Veškerá osobní data jsou uchovávána v souladu s podmínkami ochrany osobních údajů.

Kontakt
ApuTime s. r. o.
IČ: 06325149, DIČ CZ06325149
Sokolská třída 1263/24
702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
Česká Republika

Nenašli jste to, co jste hledali?