Spočítám cenu vaší licence i úsporu

Kolik pracovníků máte?

Pracovník plní svůj seznam úkolů. Může vytvořit úkoly do projektů, na kterých pracuje.

Kolik manažerů je řídí?

Manažer vytváří projekty, procesy i úkoly. Kontroluje průběh práce a sleduje vytíženost.

Cena vaší licence

Pracovník
00 / měsíc
Manažer
00 / měsíc
Úložiště 1 GB/uživatel
Zdarma
0 / měsíc
Přepočet do regionální měny se řídí aktuálním kurzem ČNB ke dnešnímu dni a ke dni platby za licenci se může mírně lišit v souladu s vývojem aktuálního kurzu USD
Cena za uživatele klesá s přibývajícím počtem uživatelů. Počet uživatelů můžete kdykoliv měnit.

Vaše úspora

5

Mzda pracovníků

Jaká je průměrná měsíční mzda vašich pracovníků?

3

Mzda managerů

Jaká je průměrná měsíční mzda vašich managerů?

0 ročně

Výpočet je založen na základě průměrných časových úspor dosažených u zaměstnanců a manažerů po implementaci ApuTime
Šetřím čas celému týmu

50 min

Úspora na prioritizaci

+2,6 hodiny denně

1 hod

Úspora na komunikaci

45 min

Úspora na reportingu

+2,6 hodiny denně

1 hod

Úspora na komunikaci

50 min

Úspora na prioritizaci

45 min

Úspora na reportingu

1 hod

Distribuce

+5 hodin denně

2 hod

Komunikace

2 hod

Change management

+5 hodin denně

2 hod

Komunikace

2 hod

Change management

1 hod

Distribuce
Počet projektů
Počet manažerů (náklady)
Virtuální projektový asistent
Projektoví manažeři

Netrapte se s implementací

Online konzultace, procesní optimalizace

1 921 Kč/hodina bez DPH

Online konzultace, procesní optimalizace

1 921 Kč/hodina bez DPH

Provedeme Vás tvorbou procesů, pomůžeme s jejich optimalizací či zavedením do praxe. Zkušený tým, empatický přístup, výsledky které vás nadchnou. Online konzultace.

Online konzultace, procesní optimalizace

2785 Kč/hodina bez DPH

Online konzultace, procesní optimalizace

2785 Kč/hodina bez DPH

Provedeme Vás tvorbou procesů, pomůžeme s jejich optimalizací či zavedením do praxe. Zkušený tým, empatický přístup, výsledky které vás nadchnou. Online konzultace.

Mapování procesů (BPMN) dle ISO/IEC 19510:2013

15 089 Kč/za den bez DPH

Mapování procesů (BPMN) dle ISO/IEC 19510:2013

15 089 Kč/za den bez DPH

Provedeme Vás tvorbou procesů, pomůžeme s jejich optimalizací či zavedením do praxe. Zkušený tým, empatický přístup, výsledky které vás nadchnou. Online konzultace.

Nebojte se změny

Chcete přejít z jiného nástroje pro řízení projektů? Máte obavu z migrace dat? Technicky i organizačně bude přechod snadnější, než si myslíte.

Nezáleží na oboru ani velikosti firmy

5

Pro ApuTime jsme se rozhodli po devítiměsíčním testování všech dostupných nástrojů na organizaci času. Při objemu práce, kterou potřebujeme zvládnout v poměrně malém týmu, zabírala organizace velkou část naší kapacity. Asistent nám při jakékoliv změně plán přizpůsobí, aniž bychom si museli telefonovat nebo psát. Vždy máme připravený seznam úkolů s nejvyšší prioritou. Šetří to spoustu času i energie. Pomohl i osobní přistup lidí z ApuTime, kteří s námi byli připraveni uvažovat o ideálním používání asistenta v našem oboru.

Katka Čábelková
Designer,
Brunetti Design
5

Domov AMBROSIE je registrovaným soukromým poskytovatelem sociálních služeb. Pobytové služby využívá 138 klientů. Za 26 let působení na trhu měla společnost na starost 4 500 pacientů v domácnostech.

Ing. Ivana Kučerová, MBA
Ředitelka,
Domov AMBROSIE
5

V roce 2020 prošla společnost Prezza kompletní transformací. ApuTime se stal její důležitou součástí. Definovali jsme v něm a nadále udržujeme všechny procesy, od náboru zaměstnanců, přes vytváření, správu a vyhodnocování kampaní. Umožňuje nám rychle a efektivně růst.

Zdeněk Klusák
CEO,
Prezza.cz
5

Běžně řídíme až 30 projektů najednou. Na každém z nich spolupracuje pět až deset našich specialistů. Máme obrovskou zodpovědnost. Díky ApuTime víme v každém okamžiku o všech změnách: co je dokončeno, u kterých termínů hrozí zpoždění, kde je třeba doplnit zdroje. Zvládali jsme to i předtím, ale teď nás to stojí desetinu úsilí.

Ing. Hynek Orság
Jednatel,
Proenvas
5

Zatímco v běžné výrobní praxi je zcela běžné popsat a vyčíslit ztráty, s časovými ztrátami při práci techniků a manažerů je to jinak. S těmi podniky zatím příliš neumějí pracovat. Po nasazení ApuTime je přesně vidět, kdo opravdu dělá a kdo se veze. Manažeři si budou mnout ruce nad perfektním hlídáním efektivity a některým zaměstnancům bude vyskakovat pot na čele.

Ing. Ivo Šnajdr
Organizační poradce,
Organizační poradenství s.r.o.
5

Lidi nedokážou dlouhodobě naplno pracovat víc než 12 hodin denně. Jsou unavení, ztrácejí pozornost a kvalita jde strašně dolů. Potřebujeme jejich čas v práci zefektivnit tak, aby to, co je třeba, stihli v normální pracovní době a pak si šli odpočinout. S ApuTime to jde.

Martin Planka
Zakladatel,
SOLARplan
5

Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl. ApuTime ve spolupráci s Raynet tvoří perfektní digitální zázemí pro práci pro mé klienty. Papírové poznámky patří do minulého století.

Daniel Mozga
Finanční poradce,
LM Daniel Mozga
5

3ADVOKÁTI prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu. Jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.

Martin Čajka
Advokát,
3ADVOKÁTI
5

Největší výhodu vnímám v přehledu stavů právě probíhajících projektů. Projektový manažer ví, kdo na čem aktuálně pracuje, a jaké úkoly následují. Plnění úkolů v jednotlivých projektech lze velmi snadno naplánovat. Spolupracovníci, kteří aktuálně nepracují (např. z důvodu dovolené) v systému vidí svůj další úkol, aniž by se museli ptát ostatních nebo složitě vyhledávat informace o prioritách.

Martin Otajovič
Skupinový vedoucí,
Konplan s.r.o.
5

Máme zkušenosti s řadou nástrojů - Monday, Asana, Trello nebo Jira - a neustále je srovnáváme. ApuTime je v mnoha ohledech jiný. Dokáže reflektovat i možnosti jednotlivých lidí, ať už spolupracují na full-time, nebo to jsou externisté. A je toho mnohem víc. Musíte to vyzkoušet!

Marián Tomko
CEO,
Dype
5

S ApuTime jsme přehledně a graficky zmapovali procesy v naší instituci a vytvořili procesní banku. Konzultace přinesla nejen komplexní přehled o provázanosti jednotlivých procesů, ale i představu o další možné optimalizaci a přizpůsobení každodennímu provozu fakulty. ApuTime nám umožní procesně i projektově řídit celou organizaci jednoduše a vždy optimální cestou.

Josef Vícha
Tajemník fakulty,
Slezská univerzita
5

ApuTime je víc než jen nástroj na řízení projektů. Je to intuitivní způsob řízení firmy.

Ing. Petr Pavlita
CEO,
Invest Forum
5

Pro ApuTime jsme se rozhodli po devítiměsíčním testování všech dostupných nástrojů na organizaci času. Při objemu práce, kterou potřebujeme zvládnout v poměrně malém týmu, zabírala organizace velkou část naší kapacity. Asistent nám při jakékoliv změně plán přizpůsobí, aniž bychom si museli telefonovat nebo psát. Vždy máme připravený seznam úkolů s nejvyšší prioritou. Šetří to spoustu času i energie. Pomohl i osobní přistup lidí z ApuTime, kteří s námi byli připraveni uvažovat o ideálním používání asistenta v našem oboru.

Katka Čábelková
Designer,
Brunetti Design
5

Domov AMBROSIE je registrovaným soukromým poskytovatelem sociálních služeb. Pobytové služby využívá 138 klientů. Za 26 let působení na trhu měla společnost na starost 4 500 pacientů v domácnostech.

Ing. Ivana Kučerová, MBA
Ředitelka,
Domov AMBROSIE
5

V roce 2020 prošla společnost Prezza kompletní transformací. ApuTime se stal její důležitou součástí. Definovali jsme v něm a nadále udržujeme všechny procesy, od náboru zaměstnanců, přes vytváření, správu a vyhodnocování kampaní. Umožňuje nám rychle a efektivně růst.

Zdeněk Klusák
CEO,
Prezza.cz
5

Běžně řídíme až 30 projektů najednou. Na každém z nich spolupracuje pět až deset našich specialistů. Máme obrovskou zodpovědnost. Díky ApuTime víme v každém okamžiku o všech změnách: co je dokončeno, u kterých termínů hrozí zpoždění, kde je třeba doplnit zdroje. Zvládali jsme to i předtím, ale teď nás to stojí desetinu úsilí.

Ing. Hynek Orság
Jednatel,
Proenvas
5

Zatímco v běžné výrobní praxi je zcela běžné popsat a vyčíslit ztráty, s časovými ztrátami při práci techniků a manažerů je to jinak. S těmi podniky zatím příliš neumějí pracovat. Po nasazení ApuTime je přesně vidět, kdo opravdu dělá a kdo se veze. Manažeři si budou mnout ruce nad perfektním hlídáním efektivity a některým zaměstnancům bude vyskakovat pot na čele.

Ing. Ivo Šnajdr
Organizační poradce,
Organizační poradenství s.r.o.
5

Lidi nedokážou dlouhodobě naplno pracovat víc než 12 hodin denně. Jsou unavení, ztrácejí pozornost a kvalita jde strašně dolů. Potřebujeme jejich čas v práci zefektivnit tak, aby to, co je třeba, stihli v normální pracovní době a pak si šli odpočinout. S ApuTime to jde.

Martin Planka
Zakladatel,
SOLARplan
5

Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl. ApuTime ve spolupráci s Raynet tvoří perfektní digitální zázemí pro práci pro mé klienty. Papírové poznámky patří do minulého století.

Daniel Mozga
Finanční poradce,
LM Daniel Mozga
5

3ADVOKÁTI prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu. Jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.

Martin Čajka
Advokát,
3ADVOKÁTI
5

Největší výhodu vnímám v přehledu stavů právě probíhajících projektů. Projektový manažer ví, kdo na čem aktuálně pracuje, a jaké úkoly následují. Plnění úkolů v jednotlivých projektech lze velmi snadno naplánovat. Spolupracovníci, kteří aktuálně nepracují (např. z důvodu dovolené) v systému vidí svůj další úkol, aniž by se museli ptát ostatních nebo složitě vyhledávat informace o prioritách.

Martin Otajovič
Skupinový vedoucí,
Konplan s.r.o.
5

Máme zkušenosti s řadou nástrojů - Monday, Asana, Trello nebo Jira - a neustále je srovnáváme. ApuTime je v mnoha ohledech jiný. Dokáže reflektovat i možnosti jednotlivých lidí, ať už spolupracují na full-time, nebo to jsou externisté. A je toho mnohem víc. Musíte to vyzkoušet!

Marián Tomko
CEO,
Dype
5

S ApuTime jsme přehledně a graficky zmapovali procesy v naší instituci a vytvořili procesní banku. Konzultace přinesla nejen komplexní přehled o provázanosti jednotlivých procesů, ale i představu o další možné optimalizaci a přizpůsobení každodennímu provozu fakulty. ApuTime nám umožní procesně i projektově řídit celou organizaci jednoduše a vždy optimální cestou.

Josef Vícha
Tajemník fakulty,
Slezská univerzita
5

ApuTime je víc než jen nástroj na řízení projektů. Je to intuitivní způsob řízení firmy.

Ing. Petr Pavlita
CEO,
Invest Forum
5

Pro ApuTime jsme se rozhodli po devítiměsíčním testování všech dostupných nástrojů na organizaci času. Při objemu práce, kterou potřebujeme zvládnout v poměrně malém týmu, zabírala organizace velkou část naší kapacity. Asistent nám při jakékoliv změně plán přizpůsobí, aniž bychom si museli telefonovat nebo psát. Vždy máme připravený seznam úkolů s nejvyšší prioritou. Šetří to spoustu času i energie. Pomohl i osobní přistup lidí z ApuTime, kteří s námi byli připraveni uvažovat o ideálním používání asistenta v našem oboru.

Katka Čábelková
Designer,
Brunetti Design
5

Domov AMBROSIE je registrovaným soukromým poskytovatelem sociálních služeb. Pobytové služby využívá 138 klientů. Za 26 let působení na trhu měla společnost na starost 4 500 pacientů v domácnostech.

Ing. Ivana Kučerová, MBA
Ředitelka,
Domov AMBROSIE
5

V roce 2020 prošla společnost Prezza kompletní transformací. ApuTime se stal její důležitou součástí. Definovali jsme v něm a nadále udržujeme všechny procesy, od náboru zaměstnanců, přes vytváření, správu a vyhodnocování kampaní. Umožňuje nám rychle a efektivně růst.

Zdeněk Klusák
CEO,
Prezza.cz
5

Běžně řídíme až 30 projektů najednou. Na každém z nich spolupracuje pět až deset našich specialistů. Máme obrovskou zodpovědnost. Díky ApuTime víme v každém okamžiku o všech změnách: co je dokončeno, u kterých termínů hrozí zpoždění, kde je třeba doplnit zdroje. Zvládali jsme to i předtím, ale teď nás to stojí desetinu úsilí.

Ing. Hynek Orság
Jednatel,
Proenvas
5

Zatímco v běžné výrobní praxi je zcela běžné popsat a vyčíslit ztráty, s časovými ztrátami při práci techniků a manažerů je to jinak. S těmi podniky zatím příliš neumějí pracovat. Po nasazení ApuTime je přesně vidět, kdo opravdu dělá a kdo se veze. Manažeři si budou mnout ruce nad perfektním hlídáním efektivity a některým zaměstnancům bude vyskakovat pot na čele.

Ing. Ivo Šnajdr
Organizační poradce,
Organizační poradenství s.r.o.
5

Lidi nedokážou dlouhodobě naplno pracovat víc než 12 hodin denně. Jsou unavení, ztrácejí pozornost a kvalita jde strašně dolů. Potřebujeme jejich čas v práci zefektivnit tak, aby to, co je třeba, stihli v normální pracovní době a pak si šli odpočinout. S ApuTime to jde.

Martin Planka
Zakladatel,
SOLARplan
5

Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl. ApuTime ve spolupráci s Raynet tvoří perfektní digitální zázemí pro práci pro mé klienty. Papírové poznámky patří do minulého století.

Daniel Mozga
Finanční poradce,
LM Daniel Mozga
5

3ADVOKÁTI prosazují nejen zájmy svých klientů, ale i srozumitelnou a lidskou podobu práva samotného. Při řešení případů hledají funkční a efektivní scénáře. A stejně řídí i vlastní firmu. Jednoduše, srozumitelně a maximálně účelně.

Martin Čajka
Advokát,
3ADVOKÁTI
5

Největší výhodu vnímám v přehledu stavů právě probíhajících projektů. Projektový manažer ví, kdo na čem aktuálně pracuje, a jaké úkoly následují. Plnění úkolů v jednotlivých projektech lze velmi snadno naplánovat. Spolupracovníci, kteří aktuálně nepracují (např. z důvodu dovolené) v systému vidí svůj další úkol, aniž by se museli ptát ostatních nebo složitě vyhledávat informace o prioritách.

Martin Otajovič
Skupinový vedoucí,
Konplan s.r.o.
5

Máme zkušenosti s řadou nástrojů - Monday, Asana, Trello nebo Jira - a neustále je srovnáváme. ApuTime je v mnoha ohledech jiný. Dokáže reflektovat i možnosti jednotlivých lidí, ať už spolupracují na full-time, nebo to jsou externisté. A je toho mnohem víc. Musíte to vyzkoušet!

Marián Tomko
CEO,
Dype
5

S ApuTime jsme přehledně a graficky zmapovali procesy v naší instituci a vytvořili procesní banku. Konzultace přinesla nejen komplexní přehled o provázanosti jednotlivých procesů, ale i představu o další možné optimalizaci a přizpůsobení každodennímu provozu fakulty. ApuTime nám umožní procesně i projektově řídit celou organizaci jednoduše a vždy optimální cestou.

Josef Vícha
Tajemník fakulty,
Slezská univerzita
5

ApuTime je víc než jen nástroj na řízení projektů. Je to intuitivní způsob řízení firmy.

Ing. Petr Pavlita
CEO,
Invest Forum